Elikkäs juu. Tämä on siis sellainen mitä olen jo viime vuodesta suunnitellut... Nyt löytyi hyvä ajankohta. Olen siis pelannut hullujenhuonehaastetta jo aika pitkään ja laitan sen vihdoin tänne nettiin. Osat ilmestyvät hirmu tahdissa putkessa sillä aikaa kun olen interreilaamassa, järkkään valmiiksi niin...
Sitten itse legacystä. Kyllä osa ilmestyy vielä tässä toukokuun puolella kun yliopisto-opinnot hellittää ja saan pianotutkinnon pois alta, vihdoin... Sitten Euroopan reissu vähän siirtääkin seuraavan osan ilmestymistä, mutta voitte sillä aikaa kädyä tsekkaamassa toisia tekeleitäni, joita kertyy näköjään aika hitaasti ;D
http://kuihtumassa.vuodatus.net

koska olen laiska. Pianokonsertti ohi huuh sydän ei enää hakkaa niin pahasti...
(p.s., saa linkittää tätäkin tuotosta ;> netissä on liian vähän ihanaisia hullujenhuoneita...)
Ja pakkohan on mainostaa, kun kuuluu asiaan :P
Eli simini joka osallisuu kaijakoofanin Miss Sims 2 kisaan, Celeste

Täältä äänestämään ---> http://kaijakoofan-miss-sims.blogspot.fi/ :> :>
Kommentit